Sıkça Sorulan Sorular

Genel Konular

Waw Energy deneyiminizde siparişinizin başarılı olabilmesi için, kayıt olurken verilerinizi doğru ve eksiksiz olarak vermeniz oldukça önemlidir.

İsim:
Teslimatta kimlik kontrolünün sorunsuz devam edebilmesi için kimliğinizde göründüğü şekliyle tam adınız ile kayıt olmanızı rica ederiz. Aksi takdirde, tedarikçi paketi size teslim edemeyebilir.

Adres:
Kayıt olurken verdiğiniz adres, kayıt adresinizle eşleşmelidir, aksi takdirde kimlik kontrolü başarısız olabilir.

Telefon Numarası:
Sizlere ulaşabilmemiz için telefon numaranızın doğru olduğundan emin olmalısınız. Bu sayede bir sorun yaşandığında daha hızlı çözüm sağlayabiliriz.

E-posta Adresi:
Kayıt olurken geçerli bir e-posta adresi vermenizi rica ederiz. Aksi takdirde sizinle iletişime geçemeyebiliriz.

Verilerinizin korunması bizim için son derece önemlidir. Bu konuyla ilgili ayrıntılı bilgileri aydınlatma metninde bulabilirsiniz.


Teslimat ve Geri Alma

Müşterilerimizle birebir iletişimde kalarak, teslimat süreçlerimizi organize etmekteyiz. Sipariş verildikten sonra sistemimizde gerekli kontrollerin yapılmasının ardından siparişi hazırlar ve kargoya veririz. En kısa sürede siparişleri müşterilerimize iletiriz.


Faturalandırma

1.Kredi/Banka kartı


2.Havale/Eft


3.Mail Order (Kurumsal)

Teslimat adresinizi veya ödeme yöntemlerinizde bir değişiklik yapmak istiyorsanız iletişim sayfamızdaki numaramızdan bizi arayabilir veya info@wawenergy.com.tr mail adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.


Destek

Hesabınızı silmek için info@wawenergy.com.tr adresine e-posta atmanız yeterlidir.